Bootcamp Groningen

Bootcamp Groningen

Met onze Bootcamp in Groningen word je snel fit en sterk. Wil je geen sportschool en wil je geen teamsport, dan is Bootcamp iets voor jou. Op meerdere locaties in Groningen, dus altijd keuze. Je traint altijd op je eigen niveau, maar wel met de druk & power van de groep. Het beste medicijn om een stapje harder te gaan. Onze bootcamp workouts in Groningen zijn altijd afwisselend in kracht, snelheid en souplesse. Wij begeleiden je zo, dat jij snel resultaat zal ervaren

Ben jij geschikt voor onze Bootcamp?

We horen vaak dat mensen graag willen starten met bootcamp, maar eerst een betere conditie willen opbouwen. Je hoeft niet te wachten om te gaan trainen bij Bootcamp in Groningen. Wij trainen je op het niveau waarop je nú zit. Bij de Bootcamp in Groningen hebben we de starters en gevorderden in één groep. Hier is doelbewust voor gekozen. Zo heb je altijd iemand om jezelf aan op te trekken. Snel resultaat gegarandeerd dus.

Wil jij ook het hele jaar buiten kunnen sporten? Meld je dan nu aan voor een Gratis proefles Bootcamp in Groningen

Buitengewoon Bootcamp – locatie Stadspark

DagTijd
Maandag19:30 – 20:30

Buitengewoon Bootcamp – locatie Westerhaven

DagTijd
Woensdag19:30 – 20:30

Kledingadvies

  • makkelijk zittende kleding
  • sportschoenen
  • geen dikke kleding, maar meerdere laagjes
  • jas voor na de workout

Tips & Tricks

  • neem altijd drinken mee voor tijdens de workout
  • je kan beter meerdere laagjes kleding aantrekken, zodat je deze kan uit- en aantrekken
  • probeer zo’n 2 uur voor de workout te eten, anders na de workout. Eet altijd iets voor de workout
  • word je snel duizelig tijdens het sporten, neem dan iets van een banaan oid mee voor tijdens de workout
  • het wordt niet altijd gedaan, maar probeer altijd te rekken na de workout. Advies kan je altijd krijgen van de instructeur
  • kom je met de auto? Neem dan een handdoek mee ter bescherming van je bekleding

Spierpijn?

  • lees meer over spierpijn
  • zeker in het begin zal je last hebben van spierpijn. Dit komt door de afvalstoffen in je lichaam. Denk erom dat je niet stil gaat zitten de dagen erna. Bewegen is juist goed
  • door een goede doorbloeding van het lichaam ruimt je lichaam de afvalstoffen vanzelf weer op
  • goed drinken (geen alcohol) is van groots belang
  • overleg altijd met je instructeur wat slim is voor de volgende workout
Gratis Proefles